Projekt „Jest taki kraj”
Jest taki kraj – sport to zdrowie!
Jest taki kraj – chcę i potrafię pomóc
Jest taki kraj – wędrujemy ,wędrujemy ….
Program edukacji humanistycznej
Zrozumieć agresję żeby jej zapobiegać
Informacja o realizacji Programu w październiku 2020 r.
Niedostosowanie społeczne w świetle kryzysu adolescencyjnego
Informacja o realizacji Programu w listopadzie 2020 r.
Asertywność. W zgodzie ze sobą i innymi ludźmi.
Kryzys tożsamości młodego człowieka
E-uzależnienia dzieci i młodzieży
Informacja o realizacji Programu w grudniu 2020 r.
Informacja o realizacji Programu w styczniu 2021 r.
Informacja o realizacji Programu w lutym 2021 r.
Realizacja programu edukacji humanistycznej
Wychowanie dziecka a postawy rodzicielskie
Informacja o realizacji Programu w marcu i kwietniu 2021 r.
Informacja o realizacji Programu w maju 2021 r.
Informacja o realizacji Programu w maju i czerwcu 2021 r.
Potrzeba więzi a ból wykluczenia
Informacja o realizacji Programu w lipcu 2021 r.
Informacja o realizacji Programu w sierpniu 2021 r.
Jak stawiać granice w relacjach?
Rodzina jako środowisko wychowawcze
Informacja o realizacji Programu – wrzesień i październik 2021 r.
Kształtowanie odporności psychicznej
Informacja o realizacji Programu w listopadzie i grudniu 2021 r.
Lęk u młodzieży – przyczyny, objawy i strategie pomocy
Zaburzenia odżywiania u nastolatków
Informacja o realizacji Programu – styczeń-luty 2022 r.
Informacja o realizacji Programu – marzec 2022 r.
Samookaleczenia wśród nastolatków
Informacja o realizacji Programu – kwiecień 2022 r.
Informacja o realizacji Programu – maj 2022 r.
Informacja o realizacji Programu – czerwiec 2022 r.
Polubić siebie – jak kształtować poczucie własnej wartości
Informacja o realizacji Programu – lipiec 2022 r.
Informacja o realizacji Programu – sierpień 2022 r.
Wspieranie w rozwoju samodzielności i przygotowanie wychowanek do funkcjonowania poza ośrodkiem
Informacja o realizacji Programu – wrzesień 2022 r.
Trauma – jej konsekwencje i sposoby ich przezwyciężania
Informacja o realizacji Programu – październik 2022 r.
Wpływ rodziny na podejmowanie ról zawodowych i rodzinnych przez młode kobiety
Informacja o realizacji Programu – listopad 2022 r.
Czym jest współuzależnienie? Charakterystyka zjawiska.
Informacja o realizacji Programu w grudniu 2022 r.
Temperament – czym jest i jaka jest jego rola w życiu nastolatka?
Informacja o realizacji Programu w styczniu 2023 r.
Rozwijanie empatii u dzieci i młodzieży
Informacja o realizacji Programu w lutym 2023 r.
Emocje – jak rozwijają się w dzieciństwie, w okresie nastoletnim oraz jaka jest ich rola?
Informacja o realizacji Programu w marcu 2023 r.
Zjawisko stresu, a funkcjonowanie człowieka
Informacja o realizacji Programu w kwietniu 2023 r.
Rodzina jako system w pokonywaniu trudności
Informacja o realizacji Programu w maju 2023 r.
Jak wspierać młodzież doświadczającą kryzysu?
Informacja o realizacji Programu w czerwcu 2023 r.
W pułapce własnych myśli – czym są zniekształcenia poznawcze?
Informacja o realizacji Programu w lipcu 2023 r.
Jak pomagać nastolatkom w kryzysie? Symptomy kryzysu i strategie reagowania.
Informacja o realizacji Programu w sierpniu 2023 r.
Zranione więzi – jak odbudować i rozwijać relację z córką?
Informacja o realizacji Programu we wrześniu 2023 r.
Nastolatki w sieci – problemowe korzystanie z Internetu
Informacja o realizacji Programu w październiku 2023 r.
Sztuka rozwiązywania konfliktów
Informacja o realizacji Programu w listopadzie 2023 r.
Zjawisko prokrastynacji, czyli dlaczego nastolatkowie odkładają robienie rzeczy na później
Informacja o realizacji Programu w grudniu 2023 r.
Ucieczki nastolatków – dlaczego, skąd i dokąd nastolatkowie uciekają